Co Vám bylo dáno do vínku

Již odmala můžeme u dětí pozorovat sklony k obchodování a podnikání. Možná promluvily geny, možná jednoduše vrozený talent. Umí smlouvat, domlouvat, vyjednávat. Ideální povahové rysy pro budoucího majitele firmy, či společnosti.
schůzka s klientem

Není to náhodou

Štěstí zvané byznys může zkusit každý. Faktem je, že kdo se nenarodil na planetě podnikání, má menší, nebo vůbec žádné šance. Dnešní doba rozhodně není nakloněná slabším jedincům. Ve spleti výběrových řízení, konkurzů, bitvě o lukrativní zakázky, prostě slabší jedinec „nepřežije“. Doba je náročná a není čas. Není čas na nic, natož na obchod jako takový. Je potřeba tvrdě jít za svým, donekonečna se sebevzdělávat, seznamovat s novými zákony a předpisy, investovat do nových technologií a zařízení a hlavně nezaspat dobu. Kdo si myslí, že jeho výrobky se budou prodávat donekonečna je na omylu! Zákazník chce a vyžaduje inovace a to pořád! Musíte rozvíjet sebe, Vaše zaměstnance, společnost, či firmu. Jen tak jste konkurence schopní. Sázet na jistotou se nevyplácí. Kdykoli Vás předběhne někdo kreativnější a nápaditější!
týmová spolupráce

Nebojte se inovací

Spousta podnikatelů ztroskotá na strachu. Ano, na strachu, ze změny. Například změnit výrobní program, změnit dodavatele, přesunout část výroby do kooperace, to jsou všechno aspekty, které Vás mohou znovu nastartovat. Nebojte se změn a jděte do toho! Poraďte se s odborníky, nebo dejte na svůj úsudek, ale konejte. Skončit, nebo zůstat na stávajícím sortimentu nemusí být to pravé ořechové. Vaši zákazníci logicky očekávají změnu! Jen podnikatel, který pravidelně nabízí a představuje nové služby, je dokáže zaujmout a naklonit na svojí stranu. Spojte se s auditorskou firmou, informujte se, za jakých podmínek lze získat potřebné certifikáty a značky kvality. Tím stoupá hodnota firmy na trhu nejen u nás, ale logicky i v zahraničí. Řada odběratelů už dnes nechce spolupracovat se společností, či subjektem, který nevlastní certifikát způsobilosti procesu.